⭐⭐⭐⭐⭐ Beoordeeld met een 9,3 | Verzending binnen 1-3 werkdagen | Verzendkosten NL € 3,95/4,95 | GRATIS bezorgd (NL) vanaf € 50

Verzenden en Bezorgen

PostNL

Uw bestelling wordt normaliter binnen 1-3 werkdagen verstuurd.  Elke werkdag worden de bestellingen bij ons door PostNL afgehaald. In de regel komt 98% van de binnenlandse zendingen de dag na verzending bij u aan. De overige 2% volgt normaal gesproken binnen 2 werkdagen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van afleveren en zijn niet aansprakelijk voor een eventuele latere levering door sorteerfouten of andere zaken die onder overmacht vallen.  

Vermeld svp het juiste emailadres omdat alle updates via mail worden gecommuniceerd. 

 

Verzendkosten en - opties Nederland: 

Brievenbuspost met track en trace: € 3,95 (De optie Brievenbuspost wordt alleen getoond als de bestelling in een enveloppe past)
Pakketpost met track en trace, versturen naar uw adres en eventueel afgeven bij de buren: € 4,95
Pakketpost met track en trace, handtekening voor ontvangst € 5,95 of Niet bij Buren: € 5,50.
Zelf afhalen bij een PostNL Servicepunt: € 4,75 (let op, uw pakket blijft maximaal 1 week bij het PostNL Servicepunt liggen, daarna gaat het weer retour naar ons)  Kosten voor het opnieuw versturen zijn € 4,95.

Geen verzendkosten binnen NL vanaf € 50,- aan producten

 

Verzendkosten en -opties België:

Pakketpost met track en trace € 5,95
Zelf afhalen bij een PostNL Servicepunt: € 5,75

Geen verzendkosten naar BE vanaf € 80,- aan producten

 

ALGEMEEN: Verzending en verzendkosten


Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven. Zie voor de exacte verzendkosten het afrekenscherm. U ziet de verzendkosten voordat de overeenkomst tot stand komt.

Verzending vindt plaats na ontvangst van de betaling/na goedkeuring door Klarna. Voor bedrijven die op rekening bij ons kopen, geldt dat de bestelling binnen 1 werkdag in behandeling wordt genomen. 

Aflevering is normaal gesproken binnen  24-48 uur (van maandag t/m zaterdag). Zorg dat u uw bezorgvoorkeuren doorgeeft aan PostNL voor de momenten wanneer u niet thuis bent. Verwacht u niet thuis te zijn op het moment van leveren, kies dan voor bezorging op een PostNL Servicepunt.  Wanneer u het pakket op uw werk laat bezorgen, vermeld dan svp duidelijk de bedrijfsnaam in het adres, zodat de bezorger weet waar hij/zij moet zijn. Wanneer u geen bedrijfsnaam vermeldt, en het pakket wordt om die reden (onvolledige adressering) geretourneerd, zijn de extra verzendkosten voor uw rekening. Wanneer een pakket door de ontvanger wordt geweigerd, en om die reden retour komt naar ons, zijn de extra kosten om het pakket opnieuw te versturen 2 x € 4,95 = € 9,90.

Houd svp zelf de track en trace in de gaten. Is de zending niet afgeleverd, terwijl PostNL aangeeft van wel, neem dan uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met ons op zodat we navraag voor u kunnen doen bij PostNL. Zorg svp voor het vermelden van het juiste emailadres, zodat u zelf de verzending en levering kunt volgen. 

 

Onjuiste adressering/niet tijdige afhaling 

Het komt regelmatig voor dat er een verkeerd of incompleet afleveradres wordt doorgegeven zodat het pakket niet afgeleverd kan worden. Het pakket wordt dan naar ons retour gestuurd en wij krijgen hier een rekening van. Wij zijn genoodzaakt om voor het opnieuw sturen van een pakket het tarief van € 4,95 voor NL en € 2 x 5,95 voor BE in rekening te brengen (ook in het geval van niet tijdige afhaling bij een PostNL Servicepunt in België). Belgische pakketten worden ons namelijk dubbel gefactureerd, 1 x van België naar NL en opnieuw voor NL naar BE. Controleer de adresgegevens dus goed, u bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van het juiste, complete, afleveradres. Wanneer u kiest voor een PostNL Servicepunt blijft het pakket daar 1 week liggen. Na die tijd komt het retour naar ons. De extra kosten voor verzending binnen NL zijn dan € 4.95.