⭐⭐⭐⭐⭐ Beoordeeld met een 9,3 | Verzending binnen 1-3 werkdagen | Verzendkosten NL € 3,95/4,95 | GRATIS bezorgd (NL) vanaf € 50

FAQ

Hoe lang bestaat Koter Kado al?
Koter Kado bestaat sinds maart 2005.

Is Koter Kado aangesloten bij een Branche-organisatie?
Koter Kado is aangesloten bij Thuiswinkel.orgWe zijn tevens in het beziit van het Webshop Keurmerk. U winkelt dus veilig en vertrouwd bij ons! 

Zijn alle bedragen inclusief BTW?
Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,- verzenden we uw besteling binnen Nederland op onze kosten. Overige kosten vindt u op deze pagina. 

Ik wil iets bestellen en ergens anders laten afleveren, het factuuradres is dus anders dan het afleveradres, kan dat?
Ja, dit kan zeker! U voert eerst uw eigen (factuur-)adres in, en zet het adres van de ontvanger (de jarige, het kraamgezin etc) bij Verzendadres neer. In het vakje  "Uw bericht aan de ontvanger" kunt u uw persoonlijke felicitatie invullen, welke wij op een kaartje plaatsen en meesturen. Vergeet u de afzender niet te vermelden? Uiteraard sturen wij geen pakbon of prijsinformatie/factuur mee bij de bestellingen.

Ik wil een kaartje/felicitatie bijvoegen, kan dat?
Ja, dit kan zeker! Zie vraag hierboven. 

Kan de ontvanger zien wat het kado heeft gekost?
Geen zorgen, we sturen nooit een factuur of prijs informatie mee!

Hoe zien jullie kaartjes en kadotasjes eruit?
Op onze Service pagina ziet u de voorbeelden staan. 

Ik zie dat ik kan kiezen voor een kadoverpakking. Hoe ziet deze eruit?
Op onze Service pagina ziet u de voorbeelden staan. 

Ik wil als bedrijf bestellen, kan dat?
Dit kan uiteraard, hier vindt u alle informatie

Maken jullie alles zelf?
Ja, we personaliseren alles zelf.

Hoe personaliseren jullie de producten?
Wij gebruiken diverse technieken, o.a. professionele borduurmachines, we bedrukken het textiel met Flex en via DTF en voor de Mepal producten gebruiken we speciaal voor ons ontwikkelde druk apparatuur. Ook gebruiken we vinyl, stickermateriaal voor het personaliseren van bidons, waterflessen en koffertjes met naam. Onze SOS bandjes graveren we zelf, onuitwisbaar. De RVS flessen worden via een laser gepersonalseerd en de mokken worden gesublimeerd.

Sturen jullie een factuur mee met de bestelling?
Nee, wij sturen geen prijsinformatie, factuur, pakbon etc mee met de bestelling. Wanneer u een factuur wilt ontvangen, kunt u dit in het veld Opmerkingen, aan het einde van de bestelling, vermelden, dan maken we dat in orde voor u.

Wat is de levertijd?
We verzenden binnen 1-3 werkdagen. Heeft u het eerder nodig, mail dan even naar info@koterkado.nl dan bekijken we wat er op dat moment mogelijk is.

Voor wie zijn de SOS armbandjes?
De SOS armbandjes, die ook wel verdwaalbandjes, of alarmbandjes worden genoemd, zijn er voor iedereen! We hebben ze in verschillende maten, geschikt voor baby's t/m volwassenen. Onze silicone armbandjes worden door onszelf gepersonaliseerd met naam/tekst en telefoonnummer. Uiteraard mag u ook andere tekens invullen, zolang u ze met een AltCode invoert. Dus ook hartjes, sterretjes etc zijn mogelijk.

Blijven alle producten altijd exact hetzelfde?
Onze leveranciers doen hun best om elke levering de kleur en kwaliteit van de vorige levering te evenaren. Helaas is elke fabriek afhankelijk van de stoffen etc die op dat moment voorhanden zijn. Ook kan een kleur iets anders zijn dan de kleuren van een vorige levering. Verfbaden van textiel kunnen ook licht afwijken van levering op levering. Het is dus niet te zeggen of een product dat u op enig moment bij ons bestelt, hetzelfde is als een product van een eerdere bestelling. Significante verschillen zullen er niet zijn, maar minieme afwijkingen kunnen altijd voorkomen. Hier hebben wij geen invloed op en dit is geen reden tot reclamatie.

Geldt het herroepingsrecht voor alle artikelen?
Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Ik heb op internet een kortingscode gevonden, maar ik kan hem nergens invullen?
Bij ons kunt u geen kortingscode invullen. Wij werken niet met kortingscodes omdat onze prijzen zo zijn berekend dat het een eerlijke prijs is, voor iedereen het hele jaar. Bij ons dus geen wekelijks wisselend product dat ineens 15% goedkoper wordt. Dat zou ons inziens betekenen dat het product de rest van het jaar te duur is. ;-)

Waarom verzenden jullie niet gratis?
De kosten die gemaakt worden voor het verzenden, PostNL verstuurt helaas niet gratis, moeten op de een of andere manier betaald worden. Er zijn webwinkels die zogenaamd gratis verzenden, maar die de verzendkosten verrekend hebben in de productprijs. Uiteraard zouden wij ook onze producten duurder kunnen maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten berekenen, maar dit zou niet eerlijk zijn voor alle klanten die meer dan 1 product bestellen. Zij zouden dan dubbele verzendkosten betalen, zonder dat dit zo genoemd wordt. Wij houden de kosten liever open en eerlijk, vandaar bij ons geen gratis verzending en geen wekelijkse kortingsacties.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Heeft u een klacht over een door u besteld artikel? Mail ons dan direct, maar uiterlijk binnen 5 dagen, met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto. Wij zullen hier zsm maar uiterlijk binnen 1 werkdag op reageren. info@koterkado.nl

Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen
Wij doen niet aan deelleveringen, een bestelling wordt in zijn geheel verzonden. Mist u een artikel, mail ons dan direct na ontvangt van uw bestelling. Reclamaties na 5 werkdagen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Het makkelijkste gaat dit via mail, Uw email kunt u sturen naar info@koterkado.nl hier reageren wij zeer snel op. U kunt uiteraard ook bellen (u belt dan met een CallCenter) of gebruik maken van WhatsApp.