We zijn afwezig t/m 4-8, klik hier voor meer info. 9.2  Beoordeling Thuiswinkelwaarborg

GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN MET EIGEN TEKST EN AFBEELDING

FAQ

Hoe lang bestaat Koter Kado al?
Koter Kado bestaat sinds maart 2005.

Is Koter Kado aangesloten bij een Branche-organisatie?
Koter Kado is aangesloten bij Thuiswinkel.org. Ook houden we ons aan de gedragscode van BeCommerce 
We zijn tevens in het bezig van het Webshop Keurmerk. U winkelt dus veilig en vertrouwd bij ons! 

Zijn alle bedragen inclusief BTW?
Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 50,- verzenden we uw besteling op onze kosten. Overige kosten vindt u op deze pagina. 

Ik wil iets bestellen en ergens anders laten afleveren, het factuuradres is dus anders dan het afleveradres, kan dat?
Ja, dit kan zeker! U voert eerst uw eigen (factuur-)adres in, en haalt vervolgens het vinkje weg waar staat dat "Verzenden naar hetzelfde adres". Zodra u dit vakje heeft uitgevinkt, wordt een nieuw adresveld zichtbaar (Verzendadres). Ook komt er een veld met "Uw boodschap aan ontvanger", hier kunt u uw persoonlijke felicitatie invullen, welke wij op een kaartje plaatsen en meesturen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Ik wil een kaartje/felicitatie bijvoegen, kan dat?
Ja, dit kan zeker! U voert eerst uw eigen (factuur-)adres in, en haalt vervolgens het vinkje weg waar staat dat "Verzenden naar hetzelfde adres". Zodra u dit vakje heeft uitgevinkt, wordt een nieuw adresveld (Verzendadres)  zichtbaar. Ook komt er een veld met "Uw boodschap aan ontvanger", hier kunt u uw persoonlijke felicitatie invullen, welke wij op een kaartje plaatsen en meesturen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Ik wil als bedrijf bestellen, kan dat?
Dit kan uiteraard, hier vindt u alle informatie

Maken jullie alles zelf?
We maken 99% van de producten zelf. Alleen de ID-plaatjes worden rechtstreeks vanaf de fabrikant verstuurd, namens ons. Dit scheelt u tijd en geld. 

Hoe personaliseren jullie de producten?
Wij gebruiken professionele borduurmachines, we bedrukken het textiel met Flex en voor de Mepal producten gebruiken we speciaal voor ons ontwikkelde druk apparatuur. Ook gebruiken we vinyl, stickermateriaal voor het personaliseren van bidons en koffertjes met naam. Onze SOS bandjes graveren we zelf, onuitwisbaar. 

Wat is de levertijd?
We verzenden binnen 3 werkdagen. Heeft u het eerder nodig, zet dan SPOED in het veld opmerkingen. Er wordt dan zoveel mogelijk rekening gehouden met uw wens. Bedrukte producten kunnen meestal dan de volgende werkdag al verzonden worden. Voor geborduurde producten hebben we 1 extra werkdag nodig.

Kan ik mijn bestellling ook direct naar ontvanger laten versturen?
Uiteraard kan dit. U vult eerst uw eigen Factuuradres in, en vinkt vervolgens het vakje "zelfde afleveradres" uit.. Er komt dan een nieuw adresveld tevoorschijn én een veld waar u een korte persoonlijke boodschap kwijt kunt, welke wij voor u op een kaartje zullen bijvoegen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Voor wie zijn de SOS armbandjes?
De SOS armbandjes, die ook wel verdwaalbandjes, of alarmbandjes worden genoemd, zijn er voor iedereen! We hebben ze in verschillende maten, geschikt voor baby's t/m volwassenen. Onze silicone armbandjes worden door onszelf gepersonaliseerd met naam/tekst en telefoonnummer. Uiteraard mag u ook andere tekens invullen, zolang u ze met een AltCode invoert. Dus ook hartjes, sterretjes etc zijn mogelijk.

Welke merken verkopen jullie?
Wij personaliseren o.a. producten van Mepal, Happy Horse knuffels, Lukkies, Funnies, Cubbies, Nijntje  Metoo en Snoozebaby.

Geldt het herroepingsrecht voor alle artikelen?
Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Heeft u een klacht over een door u besteld artikel? Mail ons dan met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto. Wij zullen hier binnen 1 werkdag op reageren. info@koterkado.nl

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Het makkelijkste gaat dit via mail, Uw email kunt u sturen naar info@koterkado.nl hier reageren wij zeer snel op. U kunt uiteraard ook bellen (u belt dan met een CallCenter), gebruik maken van WhatsApp of de Chatfunctie op onze site.