Feedback / Klachten
Wanneer u een klacht of opmerking heeft over uw bestelling, horen we dit heel graag. Hierdoor krijgen we de kans om het probleem voor u op te lossen. Ook wanneer u een opmerking heeft over de bezorging of dienstverlening, horen we dit graag van u. Mailt u ons svp op info@koterkado.nl en vermeld hierbij uw bestelnummer. Omschrijft u svp duidelijk de klacht. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt uw klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht. Reclameer svp binnen 2 dagen na ontvangst van het product. Wij reageren binnen 1 werkdag inhoudelijk op uw klacht. Mocht u niet binnen 1 werkdag een reactie krijgen, is het aannemelijk dat uw mail in een spamfilter terecht is gekomen. Neemt u in dat geval even telefonisch contact met ons op.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ODR).
Garantie: u heeft recht op een goed product. Wanneer er een probleem is met het ontvangen artikel, kunt u ons mailen. Reclameer svp binnen 2 dagen na ontvangst van het product. Wij reageren binnen 1 werkdag op uw mail. U kunt ons bereiken via info@koterkado.nl