FAQ

Hoe lang bestaat Koter Kado al?
Koter Kado bestaat sinds maart 2005.

Is Koter Kado aangesloten bij een Branche-organisatie?
Koter Kado is aangesloten bij Thuiswinkel.org. Ook houden we ons aan de gedragscode van BeCommerce

Zijn alle bedragen inclusief BTW?
Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW

Ik wil iets bestellen en ergens anders laten afleveren, het factuuradres is dus anders dan het afleveradres, kan dat?
Ja, dit kan zeker! U voert eerst uw eigen (factuur-)adres in, en haalt vervolgens het vinkje weg waar staat dat "Verzenden naar hetzelfde adres". Zodra u dit vakje heeft uitgevinkt, wordt een nieuw adresveld zichtbaar (Verzendadres). Ook komt er een veld met "Uw boodschap aan ontvanger", hier kunt u uw persoonlijke felicitatie invullen, welke wij op een kaartje plaatsen en meesturen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Ik wil een kaartje/felicitatie bijvoegen, kan dat?
Ja, dit kan zeker! U voert eerst uw eigen (factuur-)adres in, en haalt vervolgens het vinkje weg waar staat dat "Verzenden naar hetzelfde adres". Zodra u dit vakje heeft uitgevinkt, wordt een nieuw adresveld (Verzendadres)  zichtbaar. Ook komt er een veld met "Uw boodschap aan ontvanger", hier kunt u uw persoonlijke felicitatie invullen, welke wij op een kaartje plaatsen en meesturen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Ik wil als bedrijf bestellen, kan dat?
Dit kan uiteraard, hier vindt u alle informatie

Ik heb online een kortingscode van Koter Kado gegoogeld maar deze werkt niet?

Helaas zijn er diverse kortingscodes-verzamel sites die zelf kortingscodes verzinnen, en op die manier mensen naar hun sites lokken. Hier is door ons helaas niets aan te doen. Deze partijen zijn er meerdere malen op aangesproken maar ze weigeren de door hun verzonnen codes van hun sites te verwijderen. Onze kortingscodes worden uitsluitend via onze nieuwsbrief en onze Facebookpagina verspreid. Codes die u vindt op internet zullen dus niet werken, aangezien deze niet door ons zijn uitgegeven. 

Maken jullie alles zelf?

We maken 99% van de producten zelf. Alleen de ID-plaatjes worden rechtstreeks vanaf de fabrikant verstuurd, namens ons. Dit scheelt u tijd en geld. Ook de gepersonaliseerde kinderboekjes maken we niet meer zelf. Deze worden rechtstreeks vanaf de drukkerij naar u verstuurd.  

Wat is personaliseren?
Wij geven uw kado’s een persoonlijk tintje door er de naam van het kindje op te zetten. Wat is er leuker voor de ouders om een kado te ontvangen met de naam van hun pasgeboren kindje? Ook voor grotere koters is het fantastisch om een T-shirt, rugzak, zwemtas etc met hun eigen naam te krijgen! Er is geen twijfel over mogelijk van wie het artikel is!

Hoe personaliseren jullie de producten?
Wij gebruiken professionele borduurmachines, we bedrukken het textiel met Flex en voor de Mepal producten gebruiken we speciaal voor ons ontwikkelde druk apparatuur. Ook gebruiken we vinyl, stickermateriaal voor het personaliseren van bidons, po's met naam en koffertjes met naam.

Wat is de levertijd?
We verzenden binnen 2-3 werkdagen. Heeft u het eerder nodig, zet dan SPOED in het veld opmerkingen. Er wordt dan zoveel mogelijk rekening gehouden met uw wens.

Kan ik een KoterKadootje ook direct naar ontvanger laten versturen?
Uiteraard kan dit. U vult eerst uw eigen Factuuradres in, en vinkt vervolgens het vakje "zelfde afleveradres" uit.. Er komt dan een nieuw adresveld tevoorschijn én een veld waar u een korte persoonlijke boodschap kwijt kunt, welke wij voor u op een kaartje zullen bijvoegen. Vergeet u de afzender niet te vermelden?

Voor wie zijn de SOS armbandjes?
De SOS armbandjes, die ook wel verdwaalbandjes, of alarmbandjes worden genoemd, zijn er voor iedereen! We hebben ze in verschillende maten, geschikt voor baby's t/m volwassenen. Onze silicone armbandjes worden door onszelf gepersonaliseerd met naam/tekst en telefoonnummer. Uiteraard mag u ook andere tekens invullen, zolang u ze met een AltCode invoert. Dus ook hartjes, sterretjes etc zijn mogelijk.

Welke merken verkopen jullie?
Wij personaliseren o.a. producten van Mepal (Rosti Mepal), Happy Horse knuffels, LukkiesFunnies, Nijntje en Snoozebaby.

Geldt het herroepingsrecht voor alle artikelen?
Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Heeft u een klacht over een door u besteld artikel? Mail ons dan met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto. Wij zullen hier binnen 1 werkdag op reageren. info@koterkado.nl

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?
Het makkelijkste gaat dit via mail, Uw email kunt u sturen naar info@koterkado.nl hier reageren wij zeer snel op. U kunt uiteraard ook bellen,  gebruik maken van WhatsApp of de Chatfunctie op onze site.